Категорія новин
Сьогодні, 22 червня, у м. Києві розпочався дводенний тренінг «Кризові комунікації для регіонів: ефективна комунікація та соціальні мережі» в рамках проєкту «Надання підтримки Центру громадського здоров’я МОЗ України для зміцнення кращого моніторингу, епідеміологічного нагляду, реагування на спалахи захворювання та їхньої профілактики».
Участь у тренінгу приймає Ольга Кушнірук – рекламіст відділу промоції здорового способу життя ДУ «Тернопільський ОЦКПХ МОЗ».
Під час тренінгу розглядаються такі питання:
Соціальні медіа – явище, що змінило інформаційний простір;
Соціальні медіа в Україні та світі;
Соціальні медіа та комунікація державних органів влади: плюси та мінуси, перестороги;
Атрибути соціальних медіа;
Робота із соціальними медіа до кризової ситуації;
Як, що і для яких саме соціальних медіа писати під час кризи;
Як люди сприймають кризу;
Негативні моделі поведінки під час кризи;
Позитивні реакції після кризи;
Інформаційне поле як простір для маніпуляцій;
Інструменти впливу:
Прийоми інформаційних маніпуляцій;
Як відрізнити справжню новину від фейкової;
Як вберегтися від інформаційних маніпуляцій у соціальних медіа.
Захід відбувається за підтримки Центрів контролю та профілактики захворювань США (CDC) Департаменту охорони здоров’я та соціального забезпечення США (DHHS).
Додаткові картинки новин