Категорія новин
🟢Сьогодні, 22 червня, у м. Києві розпочався дводенний тренінг «Кризові комунікації для регіонів: ефективна комунікація та соціальні мережі» в рамках проєкту «Надання підтримки Центру громадського здоров’я МОЗ України для зміцнення кращого моніторингу, епідеміологічного нагляду, реагування на спалахи захворювання та їхньої профілактики».
💁‍♀️Участь у тренінгу приймає Ольга Кушнірук – рекламіст відділу промоції здорового способу життя ДУ «Тернопільський ОЦКПХ МОЗ».
👉Під час тренінгу розглядаються такі питання:
🔹 Соціальні медіа – явище, що змінило інформаційний простір;
🔸 Соціальні медіа в Україні та світі;
🔹 Соціальні медіа та комунікація державних органів влади: плюси та мінуси, перестороги;
🔸 Атрибути соціальних медіа;
🔹 Робота із соціальними медіа до кризової ситуації;
🔸 Як, що і для яких саме соціальних медіа писати під час кризи;
🔹 Як люди сприймають кризу;
🔸 Негативні моделі поведінки під час кризи;
🔹 Позитивні реакції після кризи;
🔸 Інформаційне поле як простір для маніпуляцій;
🔹 Інструменти впливу:
🔸 Прийоми інформаційних маніпуляцій;
🔹 Як відрізнити справжню новину від фейкової;
🔸 Як вберегтися від інформаційних маніпуляцій у соціальних медіа.
☝️❗☝️ Захід відбувається за підтримки Центрів контролю та профілактики захворювань США (CDC) Департаменту охорони здоров’я та соціального забезпечення США (DHHS).
Ольга Кушнірук приймає участь у тренінг «Кризові комунікації для регіонів: ефективна комунікація та соціальні мережі»
Додаткові картинки новин
Ольга Кушнірук приймає участь у тренінг «Кризові комунікації для регіонів: ефективна комунікація та соціальні мережі»
Ольга Кушнірук приймає участь у тренінг «Кризові комунікації для регіонів: ефективна комунікація та соціальні мережі»
Ольга Кушнірук приймає участь у тренінг «Кризові комунікації для регіонів: ефективна комунікація та соціальні мережі»