Категорія новин
🟩 Збереження здоров’я підростаючого покоління є важливою складовою сучасної державної політики. На стан здоров’я дитини, на її фізичний та психологічний розвиток впливає складний комплекс факторів зовнішнього середовища та соціальних умов.
🔰 Санітарно-гігієнічні умови навчання та виховання дітей, умови праці вчителів охоплюють наступні елементи: освітлення, мікроклімат, шум. Навчальні приміщення та робочі місця освітлюють максимально ергономічно, тим самим забезпечуючи відповідну працездатність вчителів та учнів. Слід зауважити, що недостатнє освітлення пригнічує психіку і знижує гостроту зору, а невідповідності показників мікроклімату впливають на переохолодження дитячого організму та виникнення гострих респіраторних захворювань, а отже, знижують працездатність і якість навчального процесу.
🟩 Фахівцями Козівського відділу Тернопільського МРЦ ДУ «Тернопільський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України», 28 листопада, проведено інструментальні заміри показників мікроклімату та визначення рівня освітлення, та їх відповідність санітарним нормам у приміщеннях закладів освіти Саранчуківської та Нараївської територіальних громад.
Проведено заміри: у 4 загальноосвітніх школах, 3 гімназіях, 2 ліцеях та 4 закладах дошкільної освіти. Невідповідність встановлено в двох загальноосвітніх школах, одному ліцеї та одному закладі дошкільної освіти.
📝 По усуненню недоліків готуються рекомендації для голів громад та керівників відділів освіти.
🛡 Фахівці ДУ «Тернопільський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України» продовжують досліджувати мікроклімат та фізичні фактори в закладах загальносередньої та дошкільної освіти громад Тернопільщини
Додаткові картинки новин
🛡 Фахівці ДУ «Тернопільський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України» продовжують досліджувати мікроклімат та фізичні фактори в закладах загальносередньої та дошкільної освіти громад Тернопільщини
🛡 Фахівці ДУ «Тернопільський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України» продовжують досліджувати мікроклімат та фізичні фактори в закладах загальносередньої та дошкільної освіти громад Тернопільщини